Trening emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju

Trening emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju

Biti emotivno pismen znači upravljati emocijama tako da povećate svoju osobnu moć i poboljšate kvalitetu svog života i kvalitetu života ljudi oko vas.

Emocionalna pismenost omogućava vam da vaše emocije rade za vas, a ne protiv vas. Ona vam pomaže da uspostavite bolje odnose i osigurava osjećaj cjeline kako u privatnom, tako i u poslovnom okruženju.

Emocionalna pismenost je sposobnost prepoznavanja osjećaja, njihovog jasnog identificiranja, razumijevanja, sposobnosti kontroliranja i korištenja za izražavanje misli.

Jedan od ključnih preduvjeta za uspješno vođenje te samim time i poslovno komuniciranje je  dobro ovladavanje emocionalnom inteligencijom. Kako biste uspješno upravljali svojim timom i klijentima s kojima se svakodnevnom susrećete,  relevantno je  znati, prepoznati i upravljati vlastitim emocijama.  Poznavanje emocionalne inteligencije i njena primjena u poslu  doprinosi pozitivnoj i efikasnoj radnoj atmosferi  što ujedno utječe na ostvarivanje boljih poslovnih rezultata.

Poslovne edukacije