Trening emocionalne inteligencije u poslovnom komuniciranju
Biti emotivno pismen znači upravljati emocijama tako da povećate svoju osobnu moć i poboljšate kvalitetu svog života i kvalitetu života ljudi oko vas.
Emocionalna pismenost omogućava vam da vaše emocije rade za vas, a ne protiv vas. Ona vam pomaže da uspostavite bolje odnose i osigurava osjećaj cjeline kako u privatnom, tako i u poslovnom okruženju.
Emocionalna pismenost je sposobnost prepoznavanja osjećaja, njihovog jasnog identificiranja, razumijevanja, sposobnosti kontroliranja i korištenja za izražavanje misli.
Jedan od ključnih preduvjeta za uspješno vođenje te samim time i poslovno komuniciranje je dobro ovladavanje emocionalnom inteligencijom. Kako biste uspješno upravljali svojim timom i klijentima s kojima se svakodnevnom susrećete, relevantno je znati, prepoznati i upravljati vlastitim emocijama. Poznavanje emocionalne inteligencije i njena primjena u poslu doprinosi pozitivnoj i efikasnoj radnoj atmosferi što ujedno utječe na ostvarivanje boljih poslovnih rezultata.